امید
امید داشتن باور به نتیجة مثبت اتفاقها یا شرایط، در زندگی میباشد. امید احساسی است دربارة اینکه میتوانیم آنچه را که میخواهیم، داشته باشیم یا یک اتفاق، بهترین نتیجه را برای ما خواهد داشت. امیدوار بودن با خوشبین بودن متفاوت میباشد. امید یک حالت احساسی است یعنی یکی از احساسات انسان میباشد اما خوشبین بودن نتیجة یک روش و الگوی تفکر عمدی و اختیاری است که باعث حالت و رفتار مثبت در انسان میشود.
+ نوشته شده در یکشنبه سی ام آبان ۱۳۸۹ ساعت 13:57 توسط میرباقری نظر یادتون نره
|
"هیچ کس فرمان عالم جز خدا نیست بر او توکل میکنم و باید همه صاحبان مقام توکل هم بر او اعتماد کنند."