به زبان ساده اتنظار..به قاعده زیبای عشق...

قصه امید را می نویسم...

دیگر واژه هایم بوی غم نمی دهند....

دیگر کاغذم با قطره های اشکم خیس نشد...

واژه ها عطر دیگری به خود گرفته اند...

امروز روز مرگ دلتنگی هایم بود

وچه مرگ شیرینی

ای کاش دنیا سراسر چنین مرگی بود

دیگر دلتنگت نیستم بلکه با دلی لبریز از عشق و امید چشم به راهت نشسته ام

تا شاید در زیباترین طلوع افتاب بازگردی....