داستان عبرت انگيز انشاء علم بهتر است يا ثروت ؟
معلم، شاگرد را صدا زد تا انشاءاش را درباره علم بهتر است يا ثروت بخواند. پسر با صدايي لرزان گفت: ننوشتيم آقا..! پس از ..
پس از تنبيه شدن با خط کش چوبي، او در گوشه کلاس ايستاده بود و در حالي که دستهاي قرمز و باد کردهاش را به هم ميماليد، زير لب ميگفت: آري! ثروت بهتر است چون ميتوانستم دفتري بخرم و بنويسم
+ نوشته شده در جمعه هفدهم دی ۱۳۸۹ ساعت 11:42 توسط میرباقری نظر یادتون نره
|
"هیچ کس فرمان عالم جز خدا نیست بر او توکل میکنم و باید همه صاحبان مقام توکل هم بر او اعتماد کنند."