حرفهایی هست برای نگفتن
و ارزش عمیق هر کسی
به اندازه حرف هایی است که برای نگفتن دارد.
و کتاب هایی نیز هست برای ننوشتن
و من اکنون رسیده ام به آغاز نوشتن چنین کتابی
که باید قلم را بــِکـَــنَم و دفترم را پاره کنم
و جلدش را به صاحبش پس دهم
و خود به کلبه ی بی در و پنجره ای بخزم
و کتابی را آغاز کنم که نباید نوشت.
+ نوشته شده در شنبه سی و یکم اردیبهشت ۱۳۹۰ ساعت 23:29 توسط میرباقری نظر یادتون نره
|
"هیچ کس فرمان عالم جز خدا نیست بر او توکل میکنم و باید همه صاحبان مقام توکل هم بر او اعتماد کنند."